Popis | |
---|---|
Shell RIMULA R6 LM 10W-40 , 20LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF,Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválení výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidel vybavených motory, které spalují 100% CNG.Schválení: ACEA E6,E7, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-1-ACummins CES 20077,72,71,DAF Meets ACEA E6, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (splňuje požadavky), JASO DH-2, MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB 228.51,226.9, MTU kategorie 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, CNG Detail: SHELL141 / č.105 |
|
Shell RIMULA R6 LM 10W-40, 209LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF,Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválení výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidel vybavených motory, které spalují 100% CNG.Schválení: ACEA E6,E7, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-1-ACummins CES 20077,72,71,DAF Meets ACEA E6, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (splňuje požadavky), JASO DH-2, MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB 228.51,226.9, MTU kategorie 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, CNG Detail: 550014314 / č.170 |
|
Shell RIMULA R6 LM 10W-40, 5LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF,Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválení výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidel vybavených motory, které spalují 100% CNG.Schválení: ACEA E6,E7, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-1-ACummins CES 20077,72,71,DAF Meets ACEA E6, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (splňuje požadavky), JASO DH-2, MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB 228.51,226.9, MTU kategorie 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, CNG Detail: SHELL141 / č.52 |
|
Shell RIMULA R6 LME 5W-30, 209LZejména vhodný do širokého spektra nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory. Splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 a 6 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7. Schválení: Cummins CES 20078, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MAN 3477,3677, MB 228.51, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, Acea E6,E7 Detail: 550014290 / č.171 |
|
Shell RIMULA R6 LME 5W-30, 20LZejména vhodný do širokého spektra nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory. Splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 a 6 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7. Schválení: Cummins CES 20078, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MAN 3477,3677, MB 228.51, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, Acea E6,E7 Detail: SHELL139 / č.48 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 209Lje založen na propojení plně syntetického základového oleje s multifunkčními aditivy s využitím nejmodernější technologie, což zaručuje zvýšenou ochranu motoru za všech provozních podmínek.Složení oleje umožňuje prodloužení výměnných intervalů, zároveň zajišťuje vynikající ochranu proti sazím způsobujícím opotřebení, proti tvorbě úsad na pístech a dalších částech motoru a současně umožňuje snížit spotřebu paliva.ACEA E4, ACEA E7, API-CF, Cummins CES 20072, MAN M 3277, MB 228.5, MTU Category 3, Renault RDX, Scania LDF-2,VOLVO VDS-3, MACK:EO-M Plus, IVECO: T3 E4, Deutz: DQC IV-10 Detail: 550012923 / č.173 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 20LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů.Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Schválení: ACEA E7,E4,API CF, Cummims CES 20072, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO),MAN 3277, MB 228.5, MACK EO-M Plus, MTU kategorie 3, Renault RXD, Volvo VDS-3 Detail: SHELL140 / č.50 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 4LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů.Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Schválení: ACEA E7,E4,API CF, Cummims CES 20072, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO),MAN 3277, MB 228.5, MACK EO-M Plus, MTU kategorie 3, Renault RXD, Volvo VDS-3 Detail: SHELL140 / č.51 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 55LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů.Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Schválení: ACEA E7,E4,API CF, Cummims CES 20072, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO),MAN 3277, MB 228.5, MACK EO-M Plus, MTU kategorie 3, Renault RXD, Volvo VDS-3 Detail: 550036851 / č.172 |