Popis | |
---|---|
Shell RIMULA R3 TRUBO 15W-40, 20LPůvodní název RIMULA R2 EXTRA 15W-40,je vhodnou volbou pro široké spektrum přeplňovaných i atmosférických motorů pracujících za běžných provozních podmínek. Je schválen pro použití ve straších nákladních vozidlech a autobusech MB stejně jako pro efektivní mazání v mimosilničních aplikací např.v zemědělských traktorech. Schválení: ACEA E2, API CG-4, CF-4, CF, Volvo VDS, MB 228.1, MAN 271 Detail: SHELL145 / č.42 |
|
Shell RIMULA R3 TURBO 15W-40, 209LPůvodní název RIMULA R2 EXTRA 15W-40, je vhodnou volbou pro široké spektrum přeplňovaných i atmosférických motorů pracujících za běžných provozních podmínek. Je schválen pro použití ve straších nákladních vozidlech a autobusech MB stejně jako pro efektivní mazání v mimosilničních aplikací např.v zemědělských traktorech. Schválení: ACEA E2, API CG-4, CF-4, CF, Volvo VDS, MB 228.1, MAN 271 Detail: 550014955 / č.168 |
|
Shell RIMULA R3 TURBO 15W-40, 5LPůvodní název RIMULA R2 EXTRA 15W-40, je vhodnou volbou pro široké spektrum přeplňovaných i atmosférických motorů pracujících za běžných provozních podmínek. Je schválen pro použití ve straších nákladních vozidlech a autobusech MB stejně jako pro efektivní mazání v mimosilničních aplikací např.v zemědělských traktorech. Schválení: ACEA E2, API CG-4, CF-4, CF, Volvo VDS, MB 228.1, MAN 271 Detail: SHELL145 / č.43 |
|
Shell RIMULA R4 L 15W-40, 209Lvyužívá nejnovější technologiilow-SAPSpřísad k zajištění ochrany moderních nízkoemisních motorů i za těch nejtěžších podmínek provozu.Ochranné schopnosti oleje jsou zvýšeny použitím základových olejů GROUP II,které zlepšují účinnost přísad obsažených v oleji.Poskytuje významné zlepšení v těchto oblastech:ochrana proti otěru,ochrana proti tvorbě úsad a zajištění odolnosti za vysokých teplot. Schválení: ACEA E9,E7, API CJ-4, CI-4+, CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-2, ECF-3, Cummins CES 20081,77,72,71, DDC 93K218, Deutz DQC III-10 LA, Mack EO-O Premuim Plus, MAN 3575, MB 228.31, MTU Kategorie 2.1, Renault RLD-3, Scania Low Ash, Jaso DH-2, IVECO T2 E7 (plní specifikace), Volvo VDS-4, VDS-3 Detail: 550014313 / č.167 |
|
Shell RIMULA R4 L 15W-40, 20Lvyužívá nejnovější technologiilow-SAPSpřísad k zajištění ochrany moderních nízkoemisních motorů i za těch nejtěžších podmínek provozu.Ochranné schopnosti oleje jsou zvýšeny použitím základových olejů GROUP II,které zlepšují účinnost přísad obsažených v oleji.Poskytuje významné zlepšení v těchto oblastech:ochrana proti otěru,ochrana proti tvorbě úsad a zajištění odolnosti za vysokých teplot. Schválení: ACEA E9,E7, API CJ-4, CI-4+, CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-2, ECF-3, Cummins CES 20081,77,72,71, DDC 93K218, Deutz DQC III-10 LA, Mack EO-O Premuim Plus, MAN 3575, MB 228.31, MTU Kategorie 2.1, Renault RLD-3, Scania Low Ash, Jaso DH-2, IVECO T2 E7 (plní specifikace), Volvo VDS-4, VDS-3 Detail: SHELL143 / č.38 |
|
Shell RIMULA R4 L 15W-40, 55Lvyužívá nejnovější technologiilow-SAPSpřísad k zajištění ochrany moderních nízkoemisních motorů i za těch nejtěžších podmínek provozu.Ochranné schopnosti oleje jsou zvýšeny použitím základových olejů GROUP II,které zlepšují účinnost přísad obsažených v oleji.Poskytuje významné zlepšení v těchto oblastech:ochrana proti otěru,ochrana proti tvorbě úsad a zajištění odolnosti za vysokých teplot. Schválení: ACEA E9,E7, API CJ-4, CI-4+, CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-2, ECF-3, Cummins CES 20081,77,72,71, DDC 93K218, Deutz DQC III-10 LA, Mack EO-O Premuim Plus, MAN 3575, MB 228.31, MTU Kategorie 2.1, Renault RLD-3, Scania Low Ash, Jaso DH-2, IVECO T2 E7 (plní specifikace), Volvo VDS-4, VDS-3 Detail: 550015056 / č.169 |
|
Shell RIMULA R4 L 15W-40, 5Lvyužívá nejnovější technologiilow-SAPSpřísad k zajištění ochrany moderních nízkoemisních motorů i za těch nejtěžších podmínek provozu.Ochranné schopnosti oleje jsou zvýšeny použitím základových olejů GROUP II,které zlepšují účinnost přísad obsažených v oleji.Poskytuje významné zlepšení v těchto oblastech:ochrana proti otěru,ochrana proti tvorbě úsad a zajištění odolnosti za vysokých teplot. Schválení: ACEA E9,E7, API CJ-4, CI-4+, CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-2, ECF-3, Cummins CES 20081,77,72,71, DDC 93K218, Deutz DQC III-10 LA, Mack EO-O Premuim Plus, MAN 3575, MB 228.31, MTU Kategorie 2.1, Renault RLD-3, Scania Low Ash, Jaso DH-2, IVECO T2 E7 (plní specifikace), Volvo VDS-4, VDS-3 Detail: SHELL143 / č.39 |
|
Shell RIMULA R4 X 15W-40, 209LMinerální motorový olej. Přísady umožňují trojí ochranný účinek: chrání proti kyselým produktům spalování, snižuje opotřebení motoru a chrání proti tvorbě úsad. Pomáhá snižovat náklady na údržbu a zvyšuje spolehlivost strojů. Díky širokému spektru schválení od výrobců motorů je tento olej vhodný prakticky do všech velkých dieselových motorů, nepřeplňovaných stejně jako přeplňovaných, zahrnující i mimosilniční aplikace. Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4, CH-4,CG-4, CF-4, CF.SL, Global DHD-1, Caterpilar ECF-2, ECF-1-A, Cummins CES 20078,77,76,75,72,71, DDC 93K215, Deutz DQC III-10, Mack EO-M, MAN M3275-1, MB 228.3, MTU Kategorie 2, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, JASO DH-1 Detail: 550036775 / č.166 |
|
Shell RIMULA R4 X 15W-40, 20LMinerální motorový olej. Přísady umožňují trojí ochranný účinek: chrání proti kyselým produktům spalování, snižuje opotřebení motoru a chrání proti tvorbě úsad. Pomáhá snižovat náklady na údržbu a zvyšuje spolehlivost strojů. Díky širokému spektru schválení od výrobců motorů je tento olej vhodný prakticky do všech velkých dieselových motorů, nepřeplňovaných stejně jako přeplňovaných, zahrnující i mimosilniční aplikace. Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4, CH-4,CG-4, CF-4, CF.SL, Global DHD-1, Caterpilar ECF-2, ECF-1-A, Cummins CES 20078,77,76,75,72,71, DDC 93K215, Deutz DQC III-10, Mack EO-M, MAN M3275-1, MB 228.3, MTU Kategorie 2, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, JASO DH-1 Detail: SHELL144 / č.40 |
|
Shell RIMULA R4 X 15W-40, 5LMinerální motorový olej. Přísady umožňují trojí ochranný účinek: chrání proti kyselým produktům spalování, snižuje opotřebení motoru a chrání proti tvorbě úsad. Pomáhá snižovat náklady na údržbu a zvyšuje spolehlivost strojů. Díky širokému spektru schválení od výrobců motorů je tento olej vhodný prakticky do všech velkých dieselových motorů, nepřeplňovaných stejně jako přeplňovaných, zahrnující i mimosilniční aplikace. Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4, CH-4,CG-4, CF-4, CF.SL, Global DHD-1, Caterpilar ECF-2, ECF-1-A, Cummins CES 20078,77,76,75,72,71, DDC 93K215, Deutz DQC III-10, Mack EO-M, MAN M3275-1, MB 228.3, MTU Kategorie 2, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, JASO DH-1 Detail: SHELL144 / č.41 |
|
Shell RIMULA R5 E 10W-40, 20LShell Rimula R5 E využívá nejmodernější kombinaci vysoce výkonných přísad, které zajišťují ochranu motoru v širokém rozsahu jeho provozních tlaků a teplot. Účinnost přísad je podpořena použitím syntetických základových olejů, které zlepšují výkonnost oleje v klíčových oblastech. Těmi jsou snížení ztrát energie - snížení spotřeby paliva, skvělé viskozitní vlastnosti, zvýšená ochrana proti sazím a opotřebení a vyjímečná univerzálnost - jeden olej pro celý vozový park.Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Cummins CES 20078,77,76,72,71,Mack EO-M,EO-M+,MAN 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, VDS-2, Global DHD-1 Detail: SHELL142 / č.44 |
|
Shell RIMULA R5 E 10W-40, 4LShell Rimula R5 E využívá nejmodernější kombinaci vysoce výkonných přísad, které zajišťují ochranu motoru v širokém rozsahu jeho provozních tlaků a teplot. Účinnost přísad je podpořena použitím syntetických základových olejů, které zlepšují výkonnost oleje v klíčových oblastech. Těmi jsou snížení ztrát energie - snížení spotřeby paliva, skvělé viskozitní vlastnosti, zvýšená ochrana proti sazím a opotřebení a vyjímečná univerzálnost - jeden olej pro celý vozový park.Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Cummins CES 20078,77,76,72,71,Mack EO-M,EO-M+,MAN 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, VDS-2, Global DHD-1 Detail: SHELL142 / č.45 |
|
Shell RIMULA R5 E 10W-40, 55LShell Rimula R5 E využívá nejmodernější kombinaci vysoce výkonných přísad, které zajišťují ochranu motoru v širokém rozsahu jeho provozních tlaků a teplot. Účinnost přísad je podpořena použitím syntetických základových olejů, které zlepšují výkonnost oleje v klíčových oblastech. Těmi jsou snížení ztrát energie - snížení spotřeby paliva, skvělé viskozitní vlastnosti, zvýšená ochrana proti sazím a opotřebení a vyjímečná univerzálnost - jeden olej pro celý vozový park.Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Cummins CES 20078,77,76,72,71,Mack EO-M,EO-M+,MAN 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, VDS-2, Global DHD-1 Detail: 550033236 / č.208 |
|
Shell RIMULA R5 E10W-40, 209LShell Rimula R5 E využívá nejmodernější kombinaci vysoce výkonných přísad, které zajišťují ochranu motoru v širokém rozsahu jeho provozních tlaků a teplot. Účinnost přísad je podpořena použitím syntetických základových olejů, které zlepšují výkonnost oleje v klíčových oblastech. Těmi jsou snížení ztrát energie - snížení spotřeby paliva, skvělé viskozitní vlastnosti, zvýšená ochrana proti sazím a opotřebení a vyjímečná univerzálnost - jeden olej pro celý vozový park.Schválení: ACEA E7,E5,E3, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Cummins CES 20078,77,76,72,71,Mack EO-M,EO-M+,MAN 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, VDS-2, Global DHD-1 Detail: 550014405 / č.185 |
|
Shell Rimula R5 LE 10W-30, 20LOlej na syntetické bázi pro velké dieselové motory. Zaručuje zvýšenou ochranu motoru použitím vylepšené technologie „low-SAPS“ přísad. Díky tomu je olej kompatibilní s poslední generací systémů pro úpravu spalin a současně zajišťuje úsporu paliva. Ochrana motoru je posílena použitím syntetických základových olejů, které zvyšují účinnost přísad a zajišťují snížení spotřeby paliva bez dopadu na životnost motoru. Schválení: ACEA E9, E7, API CJ-4, Caterpillar ECF-3, ECF-2, Cummins CES 20081, Mack EO-O Premium Plus, MTU Cat 2.1, MAN M 3575, MB 228.31, Renault VI RLD-3, Volvo VDS-4, JASO DH-3 Detail: 550047311 / č.229 |
|
Shell Rimula R6 MS 10W40 E7LDF3, 20LPlně syntetický olej pro vysoce zatěžované dieselové motory. Zvláště vhodný pro moderní nízkoemisní vozy Mercedes-Benz a MAN. Splňuje nebo převyšuje výkonnostní požadavky dalších evropských výrobců jako Scania, Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO a také Cummins, Mack a mnoha japonských typů motorů. Není vhodný pro motory Caterpillar. Splňuje požadavky většiny evropských výrobců motorů Euro 2,3. Je také je vhodný pro většinu motorů bez filtrů pevných částic třídy Euro IV a Euro V, stejně jako pro motory Scania třídy Euro VI. Schválení: ACEA E7, E4, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO), MAN M3277, schválení MB 228.5, MTU kategorie 3, nákladní automobily Renault RXD, Scania LDF-2, LDF-3, Volvo VDS-3 Detail: 550070619 / č.232 |
|
Shell Rimula R5 LE 10W-40, 20LVysoce výkonný syntetický Low SAPS motorový olej pro velké dieselové motory. Vhodný pro nejmodernější vysoce zatěžované vznětové motory s filtry pevných částic DPF. Díky svému složení zajišťuje zvýšenou ochranu motoru a všech následných systémů na úpravu spalin. Prodlužuje životnost motoru. Specifikace: ACEA E9, E7; API CK-4, CJ-4, CI-4, CI-4 Plus, CH-4, SN; Caterpillar ECF-3, ECF-2; Cummins CES 20081, CES 20086; Deutz DQC III-10 LA; MTU kategorie 2.1; MAN M 3775; MB 228.31; JASO DH-2; Volvo VDS-4, VDS-4.5; Renault RLD-3, RLD-4; Mack EO-O Premium Plus, EOS-4.5; Detroit Fluids Specification 93K222, 93K218; Iveco TLS E9; CNH MAT 3521. Detail: 550047311 / č.228 |
|
Shell RIMULA R6 LM 10W-40 , 20LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF,Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválení výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidel vybavených motory, které spalují 100% CNG.Schválení: ACEA E6,E7, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-1-ACummins CES 20077,72,71,DAF Meets ACEA E6, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (splňuje požadavky), JASO DH-2, MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB 228.51,226.9, MTU kategorie 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, CNG Detail: SHELL141 / č.105 |
|
Shell RIMULA R6 LM 10W-40, 209LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF,Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválení výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidel vybavených motory, které spalují 100% CNG.Schválení: ACEA E6,E7, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-1-ACummins CES 20077,72,71,DAF Meets ACEA E6, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (splňuje požadavky), JASO DH-2, MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB 228.51,226.9, MTU kategorie 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, CNG Detail: 550014314 / č.170 |
|
Shell RIMULA R6 LM 10W-40, 5LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF,Volvo a další. Zejména vhodný k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4,5 a 6 motory. Schválení výrobci Mercedes-Benz, MAN a Volvo pro použití v autobusech a nákladních vozidel vybavených motory, které spalují 100% CNG.Schválení: ACEA E6,E7, API CI-4,CH-4,CG-4,CF-4,CF, Caterpilar ECF-1-ACummins CES 20077,72,71,DAF Meets ACEA E6, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (splňuje požadavky), JASO DH-2, MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB 228.51,226.9, MTU kategorie 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3, CNG Detail: SHELL141 / č.52 |
|
Shell RIMULA R6 LME 5W-30, 209LZejména vhodný do širokého spektra nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory. Splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 a 6 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7. Schválení: Cummins CES 20078, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MAN 3477,3677, MB 228.51, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, Acea E6,E7 Detail: 550014290 / č.171 |
|
Shell RIMULA R6 LME 5W-30, 20LZejména vhodný do širokého spektra nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory. Splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 a 6 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7. Schválení: Cummins CES 20078, Deutz DQC IV-10 LA, Mack EO-N, MAN 3477,3677, MB 228.51, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, Acea E6,E7 Detail: SHELL139 / č.48 |
|
Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30, 20LŠpičkový plně syntetický Low SAPS motorový olej pro velké dieselové motory. Vhodný pro nejmodernější motory nákladních vozidel, autobusů, zemědělské a stavební techniky s filtrem pevných částic DPF. Umožňuje optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s motory Euro IV, V a VI. Přispívá k úspoře paliva a tím výrazně snižuje provozní náklady. Detail: 550070645 / č.233 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 209Lje založen na propojení plně syntetického základového oleje s multifunkčními aditivy s využitím nejmodernější technologie, což zaručuje zvýšenou ochranu motoru za všech provozních podmínek.Složení oleje umožňuje prodloužení výměnných intervalů, zároveň zajišťuje vynikající ochranu proti sazím způsobujícím opotřebení, proti tvorbě úsad na pístech a dalších částech motoru a současně umožňuje snížit spotřebu paliva.ACEA E4, ACEA E7, API-CF, Cummins CES 20072, MAN M 3277, MB 228.5, MTU Category 3, Renault RDX, Scania LDF-2,VOLVO VDS-3, MACK:EO-M Plus, IVECO: T3 E4, Deutz: DQC IV-10 Detail: 550012923 / č.173 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 20LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů.Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Schválení: ACEA E7,E4,API CF, Cummims CES 20072, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO),MAN 3277, MB 228.5, MACK EO-M Plus, MTU kategorie 3, Renault RXD, Volvo VDS-3 Detail: SHELL140 / č.50 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 4LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů.Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Schválení: ACEA E7,E4,API CF, Cummims CES 20072, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO),MAN 3277, MB 228.5, MACK EO-M Plus, MTU kategorie 3, Renault RXD, Volvo VDS-3 Detail: SHELL140 / č.51 |
|
Shell RIMULA R6 M 10W-40, 55LLze ho použít pro široké spektrum nákladní a dopravní techniky, která je osazena moderními nízkoemisními motory Mercedes-Benz a MAN. Splňuje také výkonové požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO, dále Cummins, Mack a většiny japonských motorů.Splňuje požadavky většiny evropských výrobců pro Euro 2,3 motory a pro většinu Euro IV a Euro V motorů bez filtru pevných částic. Schválení: ACEA E7,E4,API CF, Cummims CES 20072, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO),MAN 3277, MB 228.5, MACK EO-M Plus, MTU kategorie 3, Renault RXD, Volvo VDS-3 Detail: 550036851 / č.172 |
|
Shell Rimula R7 AX 5W-30, 20LOlej Shell Rimula R7 AX se vyznačuje „Low-SAPS, vysoce výkonnou a účinnou technologií aditiv, která je navržena tak, aby přinášela lepší spotřebu paliva a nižší emise. Ochrana je vylepšena syntetickou technologií, což výrazně snižuje tření motoru a poskytuje prodloužené intervaly údržby. Technologie aditiv poskytuje vysokou úroveň udržování čistých pístů, nezbytnou pro dlouhou životnost motoru. Vhodné pro nejnovější motory, obzvláště vhodné pro nejnovější technologie motorů Euro 6, jako MB Trucks and Buses s OM 470, 471, 473, 934, 936, Motory 936h vyžadující naftu kvality FA-4. Tento olej není zpětně kompatibilní. API FA-4, SN Cummins CES 20087 Detroit Fluids Specification (DFS) 93K223 Mack EOS-5 MB-Approval 228.61 Renault VI RLD-5 Volvo VDS-5 Detail: 550071984 / č.230 |
|
Shell RIMULA R7 Plus AI 0W-20, 20LOlej Shell Rimula R7 Plus AI je vybaven vysoce výkonnou a účinnou aditivní technologií „Low-SAPS, která je navržena tak, aby přinášela vyšší úsporu paliva a nižší emise. Ochrana je posílena syntetickou technologií, která výrazně snižuje tření motoru a zajišťuje prodloužené intervaly údržby. Vhodný pro nejnovější technologie motorů. Detail: 550074367 / č.226 |
|
Shell Rimula R7 Plus AM 5W-20, 20LShell Rimula R7 Plus AM 5W-20 je vysoce výkonný, plně syntetický motorový Low-SAPS. Efektivně snižuje tření motorových komponent a prodlužuje servisní intervaly výměny pro motory normy Euro 6. Detail: 550070143 / č.227 |
|
Shell Rimula Ultra 5W-30, 20LShell Rimula Ultra je plně syntetický olej, který se vyznačuje vylepšenou technologií jedinečných „low-SAPS“ přísad společně s novým unikátním proti-otěrovým systémem aditiv. Použití syntetických základových olejů zvyšuje ochranu motoru, umožňuje prodloužení servisních intervalů a přispívá k úspoře paliva. Vhodný pro vozidla EURO 4, 5 a 6. Detail: 550044854 / č.231 |